Jumaat, 23 Oktober 2009

Bola sepak

Bola Sepak

Ini adalah pasukan MPPPP.Masa ni kami main liga division 3 Penang.


Ini adalah pasukan rumah Lanag MPPPP.
aku yang belakang sekali


Masa main kat sekolah aku pakai no 10.




Pasukan SMK Kampung Kastam, Butterworth .

Bola sepak ni kt negara kita ni kira boleh tahan sajala. Namun sukan ini amat menarik perhatianku. kerana ada maksud yang tersirat. Ni gambar masa aku tengah dok gila dengan bolasepak.Bukan persoalan tentang kehebatan tentang permainan aku, tetapi kenikmatannya ketika aku turun ke padang.Contohnya masa mengawal bola,membuat hantaran, dan membuat rembatan kencang adalah melibatkan perasaan yang best. Dan yang paling best dapat kawan dan semangat berpasukan. Apa pun bagi aku bola sepak kita merudum kerana di cemari pengaruh politik yang kosmetik.
Gambar ni adalah untuk tatapan anak - anak aku supaya depa rasa minat dalam bola sepak ni. Kerana bagi aku permainan ni dapat meningkatkan kecergasan dan menyuburkan pemikiran mereka. Aku dulu pun diberi galakan oleh keluarga untuk bermain bola sepak ni.
Selain itu kenkawan yang pernah bermain dengan aku dapat menatap dan mengembalikan nostalgia yang indah itu. Aku respek kat depa pasai depa ni kebanyakan memiliki skill yang tinggi, Malah ada di antaranya yang pernah mewakili negeri peringkat sekolah.












3 ulasan:

  1. bolasepak negara kita bnyak kena ubah.....cuba ikut japan,china dan korea.....study di sana....contohnya..mcm mana japang mai study kat tanah melayu...untuk serang melaya...hehehe.........bukan negara kita lemah...lain2 negara asia tenggara jugak lemah....x leh nak kalahkan asia barat....mahupun korea,china atau japan...eropah lagi laa....pendapat saya laa...

    BalasPadam
  2. Ikut Arsenal walaupun tak jadi champion tapi banyak eksport pemain handal untuk team lain. Baru ada kelas....

    BalasPadam
  3. Hahahaha..Contoh terbaik. Glory Glory Man U...walaupun sebuah kelab yang besar tapi sanggup turun kat Malaysia. Untuk apa...(itu yang menjadi persoalan untuk hari ni) Pikiaqlah sendiri

    BalasPadam